Trwa ładowanie...
 
Kontakt

Infolinia: 801 000 823
Zastrzeganie kart: 86 215 50 50
Strona Główna Klienci Indywidualni Przedsiębiorcy Rolnicy RODO   BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
Kursy Walut                 Archiwum
Lp. Waluta Kupno Sprzedaż Średni
1.   EUR   4,1579   4,4335   4,2937
2.   USD   3,6760   3,9200   3,7739
3.   GBP   4,6211   4,9465   4,7787
Kursy walut z dnia:
2018-12-14 z godziny: 13:52:31
 
 
Instrukcja instalacji aplikacji Planet Mobile wraz z funkcjonalnością płatności Google Pay

 Aby korzystać z Planet Mobile oraz płatności Google Pay należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 5.0 lub nowszej.
  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play.
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery i zdefiniowaniu własnego hasła dostępu, aplikacja zaprezentuje wszystkie wskazane przez Bank do skonfigurowania produkty kartowe klienta, którymi może zarządzać w portalu kartowym oraz aplikacji.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych - za wyjątkiem naklejki zbliżeniowej oraz produktu podstawowego, które decyzją Banku nie są udostępnione do tokenizacji.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay jak również wymusić ustawienie blokady ekranu telefonu. Należy zezwolić na takie operacje.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

 
Instrukcja obowiązuje od 27.11.2018 r.
 
Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej
07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 32
tel. (29) 745 22 63, 745 22 64, fax. (29) 746 23 04
e-mail: kontakt@bsostrowmaz.pl
Zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Rejestr Przedsiębiorców nr 0000087012
NIP: 759-000-27-35, REGON: 000508690
© 2018 BS Ostrów Mazowiecka   /   SWIFT CODE: POLUPLPR All rights reserved ®
Projekt i realizacja it4bs.pl
Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej zwany dalej Bankiem oświadcza, iż opublikowane na niniejszej stronie internetowej informacje, mają charakter wyłącznie informacyjny
i nie stanowią oferty Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań, podejmowanych w oparciu o te informacje.
Bank nie odpowiada za treści umieszczone w zewnętrznych serwisach WWW, do których łącza zostały umieszczone na niniejszym serwisie.
Polityka plików cookie
Google+